Generelle oplysninger
Snekkersten IF – Webshop
CVR: 29968705
Adresse: Marienlyst Alle 9 – 3000 Helsingør
E-Mail: kontakt@sifshop.dk, administration@sif-fodbold.dk
Telefon nummer: 0045 42 31 18 00
Etableringsår: 2006

Betaling
– Dankort / VISA-Dankort
– MobilePay
– Bankoverførelse

Levering
– Afhent varen på klubkontoret, Torsdag mellem 17:00 – 19:00
– Levering kan tage op til 21 dage (10-21 dage)
– Du for en mail, når varen er klar til afhentning

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen skal gives ved (E-Mail: kontakt@sifshop.dk eller Telefon nummer: 0045 42 31 18 00) I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig
meddelelse om dette.

Returnering
– Du er har 14 dages returret

Varer undtaget fortrydelsesretten
– Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,

Varens stand, når du sender den retur
– Varen skal leveres i samme stand tilbage, som du modtog den

Tilbagebetaling af købsbeløbet
– Du for varens pris tilbage, efter du har afleveret varen. Hvis du opfylder ‘Returnering’, ‘Varer undtaget fortrydelsesretten’ & ‘Varens stand, når du sender den retur’

Hvad skal jeg sende med tilbage?
– Aftal med Kasseren, hvad du skal aflevere

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
– Hvis der er en produktions fejl, kan du reklamere over varen.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
– Du skal reklamere hurtigst muligt, og inden for reklamations tiden.

Arrangementer ( Rejsegarantifonden )
– Alle vores Arrangementer, som har et rejsemål er registreret hos Rejsegarantifonden (Udbyderen af rejsen).
Rejsegarantifonden.dk

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
– Dine personlige oplysninger, forbliver i Snekkersten IF. De bliver ikke givet eller solgt videre til tjedige part.

Klageadgang
– Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Snekkersten IF – Webshop (Marienlyst Alle 9 – 3000 Helsingør).